Veelgestelde vragen


    Algemeen

    Je kunt via de volgende manieren contact met ons opnemen: Telefonisch: 072-5117007 E-mail: info@thebo.nl
    Vanaf maandag tot en met vrijdag zijn wij van 09:00 - tot 19:00 bereikbaar. In het weekend zijn wij van 09:00 tot 12:00 bereikbaar.
    Nee, wij hebben geen showroom. Onze bedrijfsstrategie is ingericht om kosten zo laag mogelijk te houden om onze klanten de best mogelijke prijs te geven. Het is soms wel haalbaar om het meubel te bezichtigen op een gebruikerslocatie. Mocht dit een wens zijn, neem dan persoonlijk contact op om dit met ons te overleggen.
    We zijn gevestigd in Alkmaar, Noord-Holland op het adres, Koelmalaan 350, unit 0.6.
    Je bent uiteraard van harte welkom. Om je de aandacht te geven die je verdient stellen wij het op prijs als je ons van te voren persoonlijk contacteert om een afspraak te maken.
    Een beoordeling kan je schrijven op onze Kiyoh pagina: https://www.kiyoh.nl/thebo_horeca/.

    Bestelling

    Voor een actuele status van je order adviseren wij om persoonlijk contact op te nemen.
    Vanaf een aankoop van € 200,- exclusief btw worden de verzendkosten niet in rekening gebracht.
    Je kan altijd online betalen. Bij een deel van ons assortiment is het ook mogelijk om onder rembours te betalen. Indien dit mogelijk is, wordt deze optie automatisch getoond in het bestelproces.
    Bij elk product heb je de keuze om deze in de winkelwagen te plaatsen. Zodra je bestelling compleet is klik je rechtsboven op het winkelwagen icoon. Hiermee kom je in het definitieve bestelproces en kun je de bestelling afronden door de stappen te volgen.

    Garantie

    Dit verschilt per product. Om er zeker van te zijn welk termijn en welke garantiecondities gelden voor een product adviseren wij je om de omschrijving bij een product te lezen.

    Levering

    Dit varieert per product. In veel gevallen kunnen we de volgende werkdag al leveren en dit kan oplopen, indien een product voorradig is, tot 7 werkdagen. Nadat we je bestelling hebben ontvangen neemt één van onze medewerkers contact met je op om de levering definitief te plannen. Uiteraard staan we je ook voor de bestelling graag ter woord. Wil je dus een actuele levertijd opvragen schroom dan niet om ons te contacteren.
    De levertijden zijn standaard van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 - 18:00.
    Vanaf een aankoop van € 200,- ex. BTW zijn de verzendkosten gratis. Wanneer jouw aankoop onder de € 200,- ex. BTW is, dan hangen de verzendkosten af van de bestelde artikelen. Zodra alle artikelen in het winkelmandje geplaatst zijn zal je automatisch geïnformeerd worden over de bijbehorende verzendkosten.
    Het is van groot belang dat er iemand aanwezig is op het afleveradres. Wanneer de transporteur arriveert en niemand aantreft zijn ze genoodzaakt je nogmaals te bezoeken wat resulteert in extra transportkosten. Mocht er onverhoopt iets veranderen in jullie situatie, dan vragen wij je om ons zo snel mogelijk te informeren.
    Wanneer de levering niet compleet is stellen we het op prijs als je direct telefonisch contact opneemt. Je kunt ons bereiken op het telefoonnummer: 072-5117077.
    Wanneer je artikel beschadigd is geleverd stellen wij het op prijs als je direct contact opneemt. We ontvangen dergelijke meldingen bij voorkeur per e-mail in combinatie met duidelijke foto's van de ontstane schade.

    Heb je vragen?

    Klantenservice
    Klanten over THEBO
    Koken & co - Waarloos

    Goed advies goede service en prima communicatie

    Rob Heemskerk (de Rekere 2.0) - Alkmaar

    Persoonlijke aandacht. Komen afspraken tijdig na.

    De voordelen van Koelingoutlet.nl
    • Echte experts om je te helpen
    • De beste service van de BENELUX
    • Laagste prijs garantie
    • 7 dagen per week bereikbaar
    • Diverse veilige betaalmethoden
    • Leverancier van maatwerk
    • iDeal
    • Mister Cash
    • Sofort
    • Banktransfer